כל הזכויות שמורות לחגי נוימן

כל הזכויות שמורות

יום שישי, 19 באפריל 2013

בין החגים הציוניים, רסיסי מחשבה.

תקופת חגים ציוניים שמחה לכולם!
מוצאי חג עצמאות (טוב, לא בדיוק, אבל קרוב) שמח.

רב החילונים שבינינו כנראה שלא יבינו למה אנחנו בין החגים הציוניים, כמו שמציינת הכותרת. זה מפני שעל פי מה שחונכתי, כבן לציונות הדתית, עוד מעט, כ"ח באייר ליתר דיוק, מגיע חג בשם יום ירושלים, שאפשר לומר שרק הציונות הדתית חוגגת. זה יוצא ב8 למאי. לכן יום לפניכן בערב יש את יום הסטודנט של העברית, שכנראה שרב המרצים בה דווקא רואים באיחוד ירושלים וכיבוש יהודה ושומרון אסון. מעניין.
דשו בכך כה רבות לפני, אבל עדיין מעניינת אותי שאלת העתיד: מרתקת אותי השאלה האם בעתיד הקרוב ימשיך המגזר הדתי להיות מגזר נפרד או שמשהו אכן יתמוסס בחומות הקהלים השונים בישראל, ועד כמה תקופת מלכותם של בנט את לפיד תשנה משהו בנושא.

זה אולי מוזר, אבל משום מה אני אופטימי בנוגע לתשובה לשאלה הזו.

אבל במקום לבאר למה לעזאזל אני מתכוון, אעדיף להישאר אניגמטי, בינתיים. או עד שיהיה לי משהו יותר חכם לומר.

ו.. שבת שלום.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה