כל הזכויות שמורות לחגי נוימן

כל הזכויות שמורות

יום שבת, 3 בספטמבר 2011

כאן מדור ביני"ש. רות סוף. (פוסט פומפוזי ומלא רגשות הסטוריים)

הקטע הבא מובא מתוך הנאום המרכזי בעצרת למען הטבות השכר של המאיירים בישראל. (בשלב די מוקדם של העצרת כולם הלכו אז היה אפשר להשתלט על המיקרופון ולומר כל מה שאתה רוצה. ודאי שניצלתי את ההזדמנות. מספרים שהקשיש שנשאר בקהל, כי התאילנדי שלו בדיוק גורש חזרה לתאילנד יחד עם גל מטיילים מישראל, דווקא נהנה מאוד מהנאום כי הוא משוכנע שהוא שירת עם אחד נעבכמן במלחמת רוסיה יפן, והוא שמח לראות שהוא התקדם בחיים, למרות שהוא איבד את ידו במלחמה. לתאילנדי שלום)

חברים יקרים, הורים, מורים, אנשים מבת-ים וסוכני שב"כ יקרים: בצעד מלא כאב אך גם מלא תקווה, הריני להודיע כי מעתה ואילך יוחלף שמו של הקומיקס האהוב (עלי לפחות) מדור ביני"ש, לשם חדש שיפורסם בפוסט הבעל"ט, בעזרת ה'. 

זה כבר ארבע שנים ששם הקומיקס היה מדור ביני"ש. אך לא היה כך שמו מעולם. במקור היה השם "חיילינו הגיבורים", וזאת משום שהיה נשלח כחלק מעלון ישיבת ההסדר "אהבת ישראל" נתיבות שנשלח לחיילי הישיבה, ועסק בביני"שים בתוך מערכות ישראל מסדריו ומטבחיו.
הקומיקס האחרון מסוגו (למעט הדרן כושל שעליו יסופר בהמשך דברי הפומפוזיים) הוא הקומיקס הבא (שימו לב שיש שני עמודים):


לאחר ששבתי לישיבה, מלקק את פצעי משירות בחיל השריון מלא הגריז השמן והמשמעת, ניסיתי לייצר קומיקס זהה בתוכנו, אך כשלתי, ולא השכלתי להוציא תוצרים הזהים לתקופה הקודמת לימי הצבא, למעט הדרן אחד, כושל ולא משעשע במיוחד. ייתכן והצבא כבר לא היה נראה לי מצחיק כשלעבר. ומכאן, בכוחות משותפים של כל פיצולי האישיות שלי, החלטתי כי הקומיקס יעסוק בביני"ש במקומו הטבעי - בשמורת הישיבה. אז הכרזתי בזאת על הקמת "מדור ביני"ש", הוא מדור ביני"ש.
עברו השנים, ואת הישיבה סיימתי. הייתי משוכנע כי לא אוסיף עוד להתשמש בדמויותיהם של צורי ונעבכמן, ועל כן עשיתי קומיקס סיום מושקע. אבל גם לאחריו המשכתי בסופו של דבר להשתמש בדמויות אלו, וכמו כן, גם הכותרת, מדו"ר ביני"ש, נשמרה, חרף הרעיון להפוך את הקומיקס לכזה שייקרא "וביניהם". אך כעת, לאחר כמה וכמה נסיונות, גמלתי בליבי את ההחלטה, לשנות את שמו, לשם, שכאמור, יתגלה בקומיקס הבא. וזאת, בחיזוק מתוך שיחה עם חברי, נעם גרדין, שבה הבנתי עד כמה אני צריך לשחרר את דמות הביני"ש שבי הלאה, ולהמשיך בחיי. על כן אני מודה לו מאוד. 
ולכן, לסיכום, אני שם לפניכם את הקומיקס האחרון שראוי כי יקרא מדור ביני"ש, המסמל את סיום היותי ביני"ש, הן מצד היותו נגמר באווירת "תם ולא נשלם" (זו הסיבה שלא צבעתי את כולו! באמת! זו לא עצלנות. מה פתאום) והן מצד העובדה שהוא אמור היה להיות הקומיקס האחרון בשם מדור ביני"ש במקור. 

אה....

ולתפארת מדינת ישראל.



(למי שתמהה, ההסבר למטה הוא חלקי. בא נאמר שיש בו מן האמת)

7 תגובות:

  1. וואי,מרגש לראות שאני המגיב הראשון. פוסט מרגש, הרבה בהצלחה עם הקומיקס החדש אני בטוח שיהיה מוצלח. מחכה בכליון עינים.

    השבמחק
  2. אחי מרגש מאוד! המון הצלחה אוהב עד מאוד את הקומיקסים שלך!

    השבמחק
  3. תודה לכם.. אל תצפו לשינוי דרסטי מדי. תכלס זה יהיה כמו שאר הקומיקסים האחרונים רק עם כותרת שונה. אבל אני אוהב דרמטיות..

    השבמחק
  4. איזה יופי (:
    או בשפה הרלוונטית - שכויח!

    השבמחק
  5. באמת מרגש... הרבה זמן לא החלפת שם למשהו... :-)
    בהצלחה נוימן.
    רק אל תשכח, זה לא שאתה צריך לשחרר את דמות הבייניש שלך לחלוטין... אלא פשוט לתת לפיצול אחר שלך לקחת את הפיקוד...

    השבמחק
  6. חגי, חן חן. באמת, תהיתי לעצמי עד אנה הביני"ש ילווה אותנו [ואני מתכוון בעיקר בתחום הקומיקס, לא בחיים. את הביני"ש שבך אני דווקא מחבב :)]

    בכל מקרה, שנזכה לרגעים יפים ומצחיקים, בהצלחה.

    השבמחק
  7. בהצלחה!! התחלות חדשות זה כיף (וגם מלחיץ, מפחיד, מבלבל וכו וכו..)
    :)

    השבמחק