כל הזכויות שמורות לחגי נוימן

כל הזכויות שמורות

יום חמישי, 5 בפברואר 2015

"תאנים" - "Figs" - סרטון אנימציה בקאט-אאוט

סרטון סוף קורס After Effects בבצלאל, בהנחיית משה זינלברנגל האגדי.

כבר הרבה זמן שאני מחכה לדעת לעבוד עם קאט אאוט, זה מאוד ישראלי - תהליך עבודה מהיר יחסית לאנימציה (כן! עבדתי על זה רק זיליון שעות ולא שלוש מאוד זיליון!) שמשתמש בהמון תחכום אשליות וטכניקות כדי לרמות את הצופה. לא סתם הפיצ'ר היחידה שאני מכיר שהוכן בארץ הוא סרט ש95% ממנו הוא קאט אאוט ("ואלס עם באשיר". אגב, עשינו לו, ניצן ליבל ליאור אבירם ואנוכי, סוג של הומאז'...).
קצת על התהליך: הדמויות התחילו מקורס אחר בבצלאל, של סטוריבורד ועיצוב דמויות של נעם נדב האגדי גם הוא.
הדמות הראשונה, "ארובי", היא סוג של אני. התחילה מבובת פלסטלינה ודרך כל מיני צ'רקטר שיט ומודל שיט (הדברים שמצוירים פה למטה) הגיעה עד הלום.








הדמות השניה, "גְרים", עצלן ענק (עוד אחד מיני אינסוף מינים שהשמדנו בבואנו ליבשת חדשה נוספת, אמריקה במקרה הזה. אני מת על החיה הזו, לא סגור על למה. אולי כי למרות שהיא כזו ענקית ומפחידה היא עדיין צמחונית ושוחרת שלום?) הוא דמות החבר שנתקבשנו להוסיף בהמשך הקורס.


 הצעתי לכמה עיתונים לעשות עם הדמויות האלו קומיקס. חלקם לא ענו, חלקם ענו וחבל שכך. אז כפיצוי, נתתי להם לשחק בסרט הזה. נראה לי שהיה להם כיף. 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה