כל הזכויות שמורות לחגי נוימן

כל הזכויות שמורות

יום רביעי, 16 בנובמבר 2011

כמה עולה הכרה?

מוקדש לרוני מזעקי ולשאר חברי קורס המנחים "שאלה טובה" שבו אני משתתף בחודשים האחרונים, שדי היווה את ההשראה לקומיקס הזה.
טוב, זה עדיין יותר משתלם כלכלית משעה אצל פסיכולוג ממוצע. וגם סוף סוף אנחנו יודעים איך נספה פרויד עה"ש.

אני די גאה בעצמי שעשיתי קומיקס שלם בלי להשתמש במחשב כלל (טוב נו, למעט שלושה תיקונים פיציים. באמת פיציים!).

וכמה שאלות-משימות לכם, הקוראים היקרים: איזה תאגידים נמצאים בקומיקס? האם נעבכמן אכן נוטה להתקפי זעם או שזה הלא מודע שלו? והאם זה נראה טוב או שעדיף שאני אשוב אל לוח הטבלט?

בין הפותרים נכונה, יוגרל תסביך נפשי שאיננו אדיפלי ואינו קשור כלל לפי הטבעת.


5 תגובות:

  1. טו-אוב!
    קומיקס כיפי ומהנה במיוחד!

    כתוב IKEA על הבזוקה, אבל נראה לי גם שהחולצה של נעבכמן היא מ-FOX.
    אולי נעבכמן מתנהג ככה בגלל שהדחקת אותו בכל הקומיקסים האחרונים?

    יש בזה משהו נחמד (אני בשיח אז אני אשתמש בביטוי 'אותנטי') כשזה ככה מצויר ביד. אבל את הכיתוב לפחות כדאי לעשות על המחשב לדעתי. בעצם, גם כשזה על טאבלט זה נראה טוב. אז לא יודע. העיקר שאתה מצייר :-)

    השבמחק
  2. גדול.
    ראיתי השבוע בברודוויי (האמת היא שזה במה שנקרא 'אוֹף ברודוויי') הצגה שנקראת "הסֶשֶן האחרון של פרויד", שהיא דיאלוג בין פרויד לבין הסופר האנגלי סי.אס. לואיס על דת, אתיאיזם ותסביכים פסיכולוגיים.
    הצגה *מעולה* ומומלצת למי שיכול לראות אותה בלייב או באינטרנט או משהו בסגנון.

    (אגב, בטח גם הכיסא של הפסיכולוג הוא מאיקאה :-)

    השבמחק
  3. ישר זיהיתי!

    הפפיון של הפסיכולוג היא מהרשת הצרפתית הידועה "אוללה!"

    יפה מאוד ניימי, אין ספק שחשים את זה שזה לא ממוחשב ויש לזה את הקסם של זה, מה גם שבחרת בסגנון די מינימליסטי הפעם...
    אני בעד לא לוותר על אפחד מהאמצעים. בטא את עצמך בכל צורה שהיא!

    השבמחק
  4. מעולה. ודי עם השטויות של קורס מנחים שמנחים מה קורה עם בצלאל???

    השבמחק
  5. מצוין! לפעמים פסיכולוגים יכולים להוציא אותך מדעתך עם השלווה המאוסה שלהם. זוכר את הסרט הקומי "בוא נדבר על זה" עם בילי קריסטל? אחד הסרטים המצחיקים...אני דווקא אהבתי את הפסיכולוג שלי מאד!

    השבמחק